Veel gestelde vragen en antwoorden

Op deze pagina vind je veel voorkomende vragen en antwoorden. Raadpleeg altijd eerst deze pagina voordat je contact opneemt. Meestal vind je je antwoord hier al. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met de helpdesk.

Mijn code op de theoriekaart wordt niet geaccepteerd

De code op de theoriekaart bestaat alleen uit cijfers en de letters A, B, C, D, E en F. Een hoofdletter O bestaat dus niet en is het cijfer 0.

Examens werken niet - Ik krijg een grijs vlak / Melding te oude flashplayer

Sinds kort blokkeren sommige browsers de flash plugin. Ga als volgt te werk: CHROME Op deze pagina vindt u hulp hoe u de plugin weer kunt inschakelen. SAFARI Om de blokkade op te heffen, handel je als volgt: - Open Safari - Navigeer naar voorkeuren (Menu Safari - Voorkeuren of command-.) - Open het tabblad beveiliging - Klik in de navigatiekolom op Adobe Flash Player - Kies onderaan 'Bij bezoeken van andere websites' voor 'Sta toe'

Ik kan bepaalde onderdelen niet gebruiken met mijn iPad/iPhone

Op deze website wordt gebruik gemaakt van flash. Deze wordt niet ondersteund op de iPad en de iPhone. Je kunt eventueel de gratis app PuffinBrowser gebruiken. Deze wordt overigens niet officieel door ons ondersteund.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij het bestellen?

Bestellingen kunnen betaald worden via iDeal. Daarnaast kan er geleverd worden onder rembours waarbij er aan de bezorger betaald dient te worden. Voor rembourszendingen worden kosten in rekening gebracht welke tijdens het bestelproces zichtbaar worden.

Ik wil mijn goederen retourneren

Goederen, mits onbeschadigd en ongebruikt, kunnen binnen een periode van 14 dagen na ontvangst retour worden gezonden. Het retour zenden is voor eigen rekening. Let op: wil je zeker weten dat de retourgoederen goed aankomen, dan dien je deze zelf verzekerd of aangetekend te verzenden.

Ik heb een klacht

Indien je een klacht hebt, dan dien je dat eerst aan ons kenbaar te maken door bijvoorbeeld te bellen, een e-mail of een brief te sturen. Je krijgt altijd een ontvangstbevestiging van ons toegestuurd waarin een periode staat genoemd waar binnen wij proberen je klacht op te lossen. Indien er geen bevredigende oplossing komt, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.

Mijn uren zijn op, kan ik deze verlengen?

Ja, je kan online je kaart opwaarderen met het gewenste aantal uren. Je kunt dan gelijk weer verder met oefenen.

Theorieboek.nl is gek op goede software!

Helaas ondersteund jouw browser geen moderne technieken. Installeer een moderne browser.

Theorieboek.nl is gek op flashy websites!

Installeer gratis een (nieuwere) flash plugin via www.adobe.com.